sobota, 24 listopada 2012

Tak jak myślałam zakupy się udały. Męska bluza z kołnierzykiem zwana "polówką" została zakupiona. Będzie wręczona w odpowiednim czasie. Przeziębienie jakby ustępowało, zamiast się rozwijać - dziś właściwie bez objawów. Za sprawą odpoczynku lub zastosowania miodu manuka i czosnku? A miodek jest doobry...

Jutro ostatni dzień, gdy jestem w programie pana Gacy. To znaczy w systemie komputerowym. Dziś udało mi się powiedzieć, że szczupłość to mój niedawny nabytek i mam nadzieję, że u mnie pozostanie. :)

Mam konkretne zalecenia, których należy przestrzegać, aby utrzymać wagę:
  1. cztery dni w tygodniu, to dni, w które przestrzegam diety.                                                              I śniadanie to mogą być płatki kukurydziane z mlekiem, kefir z płatkami owsianymi i śliwkami suszonymi lub kromka chleba z wędliną. 
    II śniadanie to owoce lub warzywa z kefirem. 
    Obiad - ryż brązowy, porcja chudego mięsa i warzywa. 
    Kolacja - ser biały chudy z jogurtem, ryba lub mięso. 
    W pozostałe dni tygodnia - uczta, czyli bez diety, ale przestrzegając charakteru posiłku.
  2.  pilnować regularności posiłków - co 4 godz,
  3.  pić min. 1,5 litra wody,
  4.  jeśli waga stoi to mogę zwiększyć ilość dni z ucztą o jeden, a jeśli przekroczy wagę z czerwoną lampką to zmniejszyć,
  5.  mam wagę z czerwoną lampką, czyli wagę, której nie mogę przekroczyć,
  6.  pamiętam o wykonywaniu treningu dwa razy w tygodniu, a jeśli waga wzrasta to zwiększam ilość treningów do trzech,
  7.  cztery ostatnie dni miesiąca, to dni diety tłuszczowej - 4x po 150 g karczku ze smalcem, dziennie 300 g warzyw np. pomidor przy pierwszych trzech posiłkach i 3 litry wody.
Zobaczymy jak to działa!

E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz