wtorek, 16 października 2012

Ostatni tydzień minął bardzo pracowicie. Powoli udaje mi się usystematyzować utrzymywanie porządku w domu i zajmowanie się kuchnią. Upiekłam sernik z kakaowym spodem i górą. To ulubione ciasto naszej starszej córki. Jak został zjedzony z wielką przyjemnością, to teraz mamy jabłecznik z naszych jabłek. Jabłoń obrodziła po raz pierwszy w takiej ilości. Owoce nie były wielkie, bo było ich bardzo dużo... Nie mamy doświadczenia w przerzedzaniu zawiązków. Mąż z ogromnym zaparciem zaganiał dziewczyny do obierania jabłek, gotował, wkładał do słoików i mamy piwnicę zapełnioną musem jabłkowym. Może być do ciasta, do naleśników albo do chleba.
W tamtym tygodniu dwa razy zaliczyłam Strefę Kobiet, a potem w sobotę i niedzielę korzystając z pięknej pogody... biegaliśmy. Cztery razy po siedem minut. Świeciło słoneczko, było ciepło. Ogromna frajda, no i spory wysiłek. Wczoraj znów Strefa Kobiet. Trochę za dużo chyba tego ruchu, ale wczoraj były moje ulubione zajęcia - pilates poprzedzone treningiem obwodowym z przemiłą instruktorką. Nie mogłam się nie wybrać.
Dziś natomiast nie było słońca. Padało, lało, kropiło lub siąpiło... A nam zachciało się znów biegać. I poszliśmy... Deszcz się zawstydził, bo ileż można tak przynudzać tymi kropelkami... Nie zmokliśmy :) Bieganie 4 razy po 8 minut. Aż pies się zmęczył, bo zwykle nie trenuje. Szczekał z radości, że wracamy do domu.
Pasjami znów czytam przepisy podatkowe. Jakie to może być ciekawe! Ho! Szczególnie jak się czeka na wystąpienie premiera - powie, że będzie zmiana vatu, czy nie powie... Będą składki od zleceń, czy umów o dzieło, czy nie będzie... Jak oczekiwanie na następny odcinek "Prosto w serce" lub "Julii". Wystąpienia wysłuchałam. Niestety nie mam takiej zdolności czytania między wierszami i nie wyczułam, że zapowiada się podwyżka składek zus dla przedsiębiorców.
Polubiłam czytanie tygodnika "Polityka". Nie chodzi o punkt widzenia, ale o to, że podejmuje ciekawe tematy np. tabloidowy umysł http://www.polityka.pl/kraj/analizy/1531213,1,jak-dajemy-sie-oglupiac.read.
Jeśli ktoś zna ciekawszy, opisujący najważniejsze wydarzenia i problemy, to proszę dać znać :)

E. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz