wtorek, 29 kwietnia 2014

Weekend majowy i wcześniejsze zmiany w domu

W czasie wolnych dni będziemy mieć uroczystość rodzinną - córeczka szwagierki będzie przyjmować I Komunię Św. Przyjedzie rodzina. Będziemy świętować.
Z tej okazji wreszcie zmobilizowałam się, żeby powiesić na ścianie zdjęcia, które zrobiliśmy sobie w styczniu, u fotografa. Mąż pokazał je wszystkim, którzy chcieli lub nie chcieli ich zobaczyć. Rzeczywiście są bardzo ładne. Wyretuszowane. Oglądało je pewnie pół świata :). Ramki dziś kupiłam. Musiałam jechać po ostatnie cztery aż do Portu, bo w Manufakturze już ktoś wykupił właśnie ten rozmiar.
Za to dowiedziałam się, że 2.05 w Leroy Merlin będą taniej firany. Myślałam o udekorowaniu naszych okien, szczególnie tego w stołowym ( powinnam napisać - salonie (?) :)  ). Może się wybiorę i coś zamówię?
Muszę się pochwalić, że razem (głównie ja, mąż rozkręcał i skręcał) obiliśmy tkaniną tapicerską naszą kanapę (chyba już pisałam) oraz krzesła (skończyliśmy przed Wielkanocą). Za tkaninę zapłaciłam 25 zł za metr. Zamówiłam 10 metrów i jeszcze mi trochę zostało. Wcześniej, część drewniana krzeseł została odnowiona przez stolarza. Niestety nie można kupić teraz niskich. Jeździliśmy sprawdzać nawet do Radomska, które słynie z producentów krzeseł. Wysokie krzesła zasłaniałyby nam niestety telewizor.
Jeśliby ktoś potrzebował kołdrę - małą lub dużą, ciepłą lub trochę cieńszą to polecam ZPP ŚWIT na allegro. Sprzedają kołdry z wkładem silikonowym. Duże kosztują ok 80 zł (grubsze). Ja zamówiłam grubą złożoną z dwóch cienkich. Są spięte ze sobą. W związku z tym ma dwie kołdry duże za łączną sumę 127 zł,oczywiście plus przesyłka. Myślę, że nasi goście będą zadowoleni.


pozdrawiam

E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz