czwartek, 10 kwietnia 2014

Łóżko

Mama poprosiła mnie o pomoc w kupieniu łóżka z materacem. Ma dosyć spania na wersalce, która jest nierówna i zbyt miękka. Objechałam parę sklepów przez trzy popołudnia, zrobiłam rozeznanie. Trudno było Mamie to ogarnąć, ale wybrała. Łóżko jest tapicerowane. Będzie pokryte brązową ekoskórą z połyskiem. Ma 15-o centymetrowe nóżki i tapicerowany zagłówek. Wysokość z materacem - UWAGA! - 61 cm. Nigdzie indziej nie znalazłam tak wysokiego, tym bardziej, że Mama chciała mieć szerokość 120 cm. Materac wybrałyśmy piankowy. Okazuje się, że piankowe teraz są najlepsze i mają 10 lat gwarancji. To nie te pianki, które pamiętamy sprzed 30 lat, albo wcześniej. Całkowity koszt bez transportu 2500, bo oprócz materaca potrzebny jest jeszcze stelaż.

Odbiór za około 6 tyg, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość. A stara wersalka, na której Mama spała, jest już na śmieciach.






E.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzysztof Baranowski20 stycznia 2019 11:07

    Często jest tak, że wiele osób traktuje łóżko jako miejsce tylko do przespania się. Ja jednak wkładam w to więcej serca i wybieram łóżka https://senpo.pl/lozka/lozka-90x200 które po prostu są cudowne. Jak dla mnie nie ma lepszych łóżek aby porządnie się wyspać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sen jest bardzo ważnym elementem, zajmuje przynajmniej 1/4 naszego życia więc nie ma mowy aby go bagatelizować. Też wybór dobrego łóżka jest istotny https://www.new-hever.pl/kategoria/lozka/ , nie mówiąc już o materacu, który również powinien zostać odpowiednio dopasowany

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń