wtorek, 5 lutego 2013

Olej kokosowy - rewelacyjne odkrycie?

Zainteresowałam się parę dni temu olejem kokosowym. A jakie podobno ma właściwości! Pomaga na wszystko :) Zwalcza wirusy, bakterie, nawet grzyby. Choć jest wysokokaloryczny, to się od niego nie tyje. :) Można na nim smażyć, a dobry jest też na surowo. I uwaga! Rewelacja! Podobno leczy chorobę Alzheimera, o czym można przeczytać tu. Tyle dowiadujemy się "odkryć" na temat różnych cudowności, że podchodzę do tego sceptycznie. Co nie zmienia faktu, że chciałam go kupić, szukałam i znalazłam. Najtaniej było na allegro, bo z przesyłką za 900ml około 61 zł. Dziś go odebrałam. Olej można spróbować kupując mleczko kokosowe, w którym sporo tego tłuszczu jest. Puszka kosztuje 7,50 lub 8 zł, zależy gdzie. My kupowaliśmy w carrefour. Olej w temperaturze poniżej 25 st C jest stały. Można go użyć zamiast margaryny do ciasta, choć nie jest to tanie. Spróbuję, czy da się to wkomponować w nasz jadłospis. 

Czy Wam też doskwierają te pogody z niskim ciśnieniem? Idziemy biegać...

pozdrawiam serdecznie

E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz